Social Media Training

Social Media TrainingSocial Media Training

Social Media is niet meer weg te denken als middel om interactie aan te gaan met andere mensen. Als privé persoon is dat allemaal prima te overzien. Maar, gaat u gebruik maken van Social Media als communicatiemiddel voor uw bedrijf, organisatie of overheidsinstelling? Dan is een Social Media  training aan te raden.

U kunt het namelijk maar één keer goed doen of verkeerd doen. En, met alleen het aanmaken van een Twitter of Facebook Account komt u er niet!

 

Social Media Training

Allereerst is het van belang te beseffen dat Social Media geen doel is maar een middel. Het is een extra kanaal voor klantcontact boven op uw bestaande kanalen.Tijdens de Social Media training leert u de basis van klantcontact via Social Media.
Aanwezig zijn Op Social Media is ook geen wondermiddel. U zult uw omzet er niet meteen mee verdubbelen. Maar, als u Social Media op de juiste manier inzet, gebruik maakt van de juiste platforms en een stukje strategie toepast, levert het u zeker wat op! Hoe u dat doet? Dat leert u nu tijdens de Social MediaTraining.

Wat leert u tijdens de social Media Training ?

  • kennis en achtergrond van Social Media
  • strategie bepalen
  • platforms bepalen
  • do’s en dont”s bij Social Media
  • kanaalstrategie
  • marketing middels Social Media
  • volgers krijgen
  • tijdbesparende tools voor Social Media
  • monitoring
  • webcare

Lees ook:

Sanoma Media Webcare blunder Twitter
Gevaren Social Media
Social Media bij rampenbestrijding

Voor wie?

Wij geven de Social Media training aan iedereen die zakelijk gebruik wil maken van Social Media als kanaal voor klantcontact, promotie of verkoop. Wij kunnen deze Social Media workshop / training  zowel in groepsverband als individueel geven. Uiteraard kunnen wij deze Social Media workshop / training ook toespitsen op uw branche of organisatie. Daarnaast geven wij speciale social media trainingen voor:

  • Social Media training voor onderwijs
  • Social Media training voor senioren
  • Social Media training voor ondernemers
  • Social Media training voor klantcontactcentra
  • Social Media gevaren
  • Social Media monitoring

 Wie wat waar?

Duur :  1 dagdeel tot meerdere dagdelen. Afhankelijk van uw wensen.

Waar:   Kan in house, in company of op locatie

Aantal deelnemers:  van 1 tot 50

Investering:  Afhankelijk van uw wensen en leerdoelen. Informeer naar ons tarief voor groepen

 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 8.3/10 (3 votes cast)
Social Media Training, 8.3 out of 10 based on 3 ratings