Op zoek naar een Social Media expert?
Gevonden! Media Optima Forma is Social Media Expert. Of het nu gaat om het implementeren van Social Media binnen uw bedrijf, het beheren van een online marketingcampagne of het volledig benutten van Social Media als kanaal voor klantcontact? Wij staan voor u klaar!
Waar kunnen wij u bij helpen?
Advies, begeleiding of beheer:
- kanaalstrategie
- klantcontact
- marketing-activiteiten
- webcare
- Social Media Monitoring
- acties
- inzet bij calamiteiten
- draagvlak genereren
- gastspreker social media
Waarom een Social Media Expert?
Omdat u het maar één keer fout kunt doen. Wat u ook op internet (en dus ook vial Social Media) publiceert, ligt vast. Meestal vaster dan vast! Laat uw Social Media activiteiten dan ook beheren door een specialist of laat u begeleiden door een Social Media Expert. Online imagoschade is sneller ontstaan dan verholpen.
Ook het aanspreken van uw doelgroep via Social Media is een vak apart. Een Social Media expert heeft niet alleen kennis van de platformen en de demogafie van de gebruikers, maar ook van marketing! Door gebruik te maken van een Social Media Specialist vergroot u conversie van uw campagne. Kent u de gevaren van Social Media?
Social Media binnen uw bedrijf?
Een Social Media Expert helpt u graag een eind op weg. Wij adviseren bedrijven, banken en overheidsinstellingen bij het gebruik van Social Media. Het moet u niet alleen geld kosten, maar vooral ook iets opleveren. Wij gaan die uitdaging graag met u aan! Daarnaast kunnen wij u helpen met het opstellen van een Social Media beleid. Hierdoor weten uw medewerkers precies wat wel en niet de bedoeling is bij het gebruik van Social Media. Door risico’s te herkennen, erkennen en daaraan een gedragscode te koppelen, kunnen veel problemen worden voorkomen.
Social Media als kanaal voor klantcontact
Als u gebruik gaat maken van sociale media, sta er dan bij stil dat het een extra en volwaardig kanaal voor klantcontact is. Ga er dus net zo voorzichtig mee om als met telefonie en e-mail. Neem het net zo serius als face-to-face klantcontact. Met een Twitter of Facebook account aanmaken bent u er niet. Hoe gaat u de dialoog aan? Wie gaan deze kanalen beheren? En hoe gaat u aan webcare doen? Wij als Social Media Expert helpen u graag. Of het nu gaat om advies, begeleiding of beheer!
Interesse? Maak dan eens gratis met ons kennis en neem contact op!
Social Media Expert,