Callcenter training

Omdat positieve klantbeleving de basis is voor het succes van uw callcenter!

Of het nu gaat om inbound- of outboundtelefonie, een commercieel of informatief callcenter, positieve klantbeleving is essentieel. Daarnaast is het heel belangrijk dat uw klant echt contact ervaart in het klantcontact met u. Als deze basis op orde is, zijn al uw andere doelstellingen een fluitje van een cent! Onze callcenter training onderscheid zich van alle andere callcenter trainingen.

Voor wie zijn onze callcenter trainingen geschikt?
Media Optima Forma heeft een ruim aanbod aan callcentertrainingen. Echter deze trainingen zijn alleen geschikt voor callcentra die zich echt willen onderscheiden.
Wij trainen niet in het oplezen van belscripts en wij trainen callcentermedewerkers ook niet in agressief verkopen.

Wij trainen in luisteren–> Contact maken–>Doel bereiken.
Door contact te maken, te luisteren naar de behoeften van onze klant en daar op in te spelen, verkopen wij meer!

De klant houdt een goed gevoel over aan ons contact en zal dat uitdragen naar anderen en ons vaker opzoeken. Onze callcenter training maakt uw bewust van de beleving van uw klantcontact.

Onderdelen Callcenter Training

  • Communicatie beginselen
  • Communicatiestijlen
  • Stijlen herkennen / eigen stijl herkennen / eigen stijl benutten en uitbuiten
  • Luisteren (behoeften onderkennen en vertalen naar verkoop)
  • Contact maken
  • Problemen oplossen/lastige gesprekken
  • Meer verkopen zonder opdringerig te zijn
  • Klantinformatie verzamelen en gebruiken (leer meer van uw klant om later meer te verkopen aan uw klant)

Heeft uw callcenter baat bij een training? Heeft u specifieke wensen voor een training? Neem dan gewoon eens contact met ons op!

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)